Subject: Vääna-Jõesuu supluskoha seirekalendri 2025 kooskõlastamiseks
From: "Brigita Perm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 14:34:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Vääna-Jõesuu supluskoha 2025 seirekalendri kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Brigita Perm
Haldusosakonna keskkonnaspetsialist

Harku Vallavalitsus
Teenuste 2, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5880 1238
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

  

  

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald  

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parendada oma teenuseid. Ette tänades. Tagasiside vorm on leitav  
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT.